4 مورد از پرفروش ترین گلیم دستبافت پادری 2023 را موضوع مورد بررسی امروز قرار داده ایم.
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

زمان مورد نیاز برای مطالعه : 3 دقیقه

امروز رشد چشمگیر استفاده مردم از محصولات سنتی و صنایع دستی، باعث شده فعالان در این زمینه به دنبال به روز کردن محصولات خود طبق سلیقه ها بانوان ایران زمین بشود. در همین راستا طرح و نقشه های گلیم های دستبافت از این قاعده مستثنی نیست.

بانوان ایران زمین، این را می دانند که گلیم دستبافت می تواند به هر فضایی جذابیتی نوستالژیک دهد. گلیم دستبافت یا هر نوع صنایع دستی از قبیل ملیه کاری، مینا کاری و … به آسانی یافت می شوند و می توانند استفاده های متفاوتی در دکوراسیون منزل شما داشته باشند.اغلب افراد زمانی که قصد انتخاب رنگ برای دکوراسیون منزل را دارند، به سمت رنگ های گرم تمایل پیدا می کنند. دلیل این تمایل هم این است که چنین رنگ هایی احساسی صمیمی و گرم پدید می آورند و برای فضایی همچون منزل بسیار مناسب اند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

در این مقاله با ما همراه باشید تا 4 مورد از پرفروش ترین گلیم دستبافت پادری 2023 را مفصل به شما معرفی کنیم.

1- گلیم پادری دستبافت پشم کد 212

گلیم پادری دستبافت کد 212 یکی از پر فروش ترین گلیم های پادری سایت فروشگاه گلیم دستبافت ماهور می باشد که در چند ماه گذشته استقبال زیادی شده و طبق درخواست مشتریان به تعداد زیادی بافته شده و در اختیار مشتریان قرار داده شده است.

مشخصات محصول:

گلیم ارزان قیمت دستبافت پادری پشمی در ابعاد 100×60 سانتیمتر، دو رو، بافت محکم، با ترکیب رنگ بندی زیبا در قالب لوزی های تو در تو بسیار شکیل، که پس از اتمام بافت، در لیست محصولات فروشگاه اینترنتی گلیم دستبافت ماهور جای گرفت. اگر سایز بزرگتر از یک متر و جنس نخ آکریلیک مد نظرتان هست، دسته بندی گلیم کناره آکریلیک را مشاهده کنید.

مناسب برای :

پادری، رو میزی، رو دیواری، اتاق خواب، پذیرایی، ورودی، رومیزی، تابلو، دکوراسیون، آشپزخانه و…

تصاویر :

 

 

 

2- گلیم کناره دستبافت پشم کد 208

گلیم کناره دستبافت کد 208 یکی از پر فروش ترین گلیم های کناره سایت فروشگاه گلیم دستبافت ماهور می باشد که در چند ماه گذشته استقبال زیادی شده و طبق درخواست مشتریان به تعداد زیادی بافته شده و در اختیار مشتریان قرار داده شده است.

مشخصات محصول:

کناره گلیم پشمی دو رو با بافت محکم زیر دست بافندگان ماهر و باتجربه کار شده و از رنگ های خیلی زیبا در قالب لوزی هایی که طرح این نقشه رو تشکیل دادند استفاده شده، ناگفته نماند جنس پشم این محصول، درجه یک می باشد. ابعاد این گلیم کناره به طول 178 سانتی متر و عرض 60 سانتی متر می باشد. ناگفته نماند گلیم کناره دستبافت، بافت ضخیمی و محکمی دارد.

مناسب برای :

پادری، رو میزی، رو دیواری، اتاق خواب، پذیرایی، ورودی، رومیزی، تابلو، دکوراسیون، آشپزخانه و…

تصاویر :

 

 

 

 

 

 

3- گلیم پادری بدون حاشیه آکریلیک کد 226

گلیم پادری دستبافت بدون حاشیه آکریلیک کد 226 یکی از پر فروش ترین گلیم های پادری سایت فروشگاه گلیم دستبافت ماهور می باشد که در چند ماه گذشته استقبال زیادی شده و طبق درخواست مشتریان به تعداد زیادی بافته شده و در اختیار مشتریان قرار داده شده است.

مشخصات محصول:

پادری بدون حاشیه ، از جمله گلیم های طرح جدید می باشد. بدون حاشیه و نقشه زیبای آن نشان دهنده ایده جدید در نقشه ها هست. این محصول به دست گلیم بافان بسیار با تجربه بافته شده و دو رو می باشد و از هر طرف آن می توانید استفاده کنید. در شستشو هیچ مشکلی نخواهید داشت چون رنگ آن ثابت می باشد. ابعاد این گلیم 100 در 60 سانتی متر می باشد.

گلیم های آکریلیک بسیار خوش رنگ هستند این فاکتور یکی از دلایلی هست که این نوع گلیم ها بسیار پر فروش هستند.

مناسب برای :

برای اتاق خوابها، پذیرایی یا اتاق نشیمن، جلو در واحد، جلوی وردی آشپزخانه و رو میز عسلی و … بسیار مناسب می باشد.

تصاویر :

 

 

 

4-گلیم دستبافت آکریلیک برای آشپزخانه کد ۲۰۲

یکی از پر فروش ترین محصولات سایت گلیم دستبافت ماهور در سال 2023، گلیم دستبافت آکریلیک سایز بزرگ به کد 202 می باشد.

مشخصات محصول:

گلیم دستبافت طرح جدید از ۱۱ رنگ مختلف زیبا استفاده شده و جنس نخ آن آکریلیک بوده و دارای رنگ ثابت می باشد، که از بابت شستشو خیالتان راحت خواهد بود. همچنین دو رو بوده و از دو طرف آن می توان استفاده کرد. گلیم دستبافت طرح جدید مناسب برای آشپزخانه و پذیرایی به ابعاد طول ۱۷۰ سانتی متر و عرض ۹۵ سانتی متر با طرح و رنگ های زیبا که محصول بافنده های محترم زنجانی می باشند.

مناسب برای :

آشپزخانه های کوچک و بزرگ، اتاق نشیمن، پذیرایی و اتاق خواب ها

تصاویر :

 

 

جمع بندی

در این مقاله 4 مورد از پر فروش ترین گلیم دستبافت پادری 2023 را همراه با مشخصات، تصاویر و کاربرد به شما کاربران محترم ارائه کردیم، شما می توانید با بررسی و مقایسه قیمت محصولات ما نسبت به سایت های دیجی کالا و ترب و خواهید دید که قیمت های ما بسیار پایین تر از دو سایت مذکور می باشد، زیرا ما خود بافنده هستیم و واسطه ای در این میان نیست.

 





:: بازدید از این مطلب : 765
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: